måndag 4 februari 2008

Äntligen februari

och det känns genast mycket ljusare. I dag har vi tack och lov minusgrader (än så länge)
inga leriga hundar på förmiddagen iallafall. Fick mail från Bobbo och Zackes matte att
de provat på spårning för första gången, både Bobbo och Zacke tyckte det var spännande med något nytt och var duktiga och intresserade, ska bli roligt att höra vidare om detta.
Zillas matte berättade att de just avslutat en "bushundskurs" med gott resultat.
Något som känns otroligt jobbigt och tråkigt är att vår dator slocknade för att aldrig vakna upp mer, så alla mail är borta. Alla mina mail från er valpköpare där jag följt valparna från det de flyttat och sedan framåt! Som tur är har jag alla mina mailadresser kvar eftersom jag hann flytta över dem till nya datorn, foton mm har jag kvar eftersom vi har dem på separat hårddisk,
vilket man i nuläget är tacksam för:)
Ska uppdatera hemsidan i veckan med några nya länkar och nyheter,
ett smakprov på en mycket trevlig länk kommer här http://vattenhund.zoomin.se/
där kan ni träffa Sonja och hennes perro Risto, se mycket vackra naturbilder och fantastiska
blommor och läsa många tänkvärda ord!